Bli giver

VELKOMMEN TIL Å BLI MED I GIVERTJENESTE I NAMSOS FRIKIRKE!

- DET ER EN STØRRE LYKKE Å GI ENN Å FÅ, SIER JESUS I APG.20,35.

Hva er givertjeneste?

• Det vil si at du regelmessig gir av din inntekt eller dine midler til Guds rike, hovedsaklig gjennom den lokale menighet.

Hvorfor givertjeneste?

• Fordi livet og alt vi trenger for å leve er en gave fra Gud «Han gir oss rikelig av alle ting» 1.Tim.6,17
  • Bring hele tienden til forrådshuset....og prøv meg på denne måten sier Herren! Mal. 3, 10

Hvordan kan jeg gi?

• I kollekten på våre gudstjenester søndag formiddag. Kontant, kort (ved teknikkerbordet) eller med vipps (nr. 120 410)
  • Ved fast givertjeneste som flere synes er den beste løsningen hvis man går fast i en menighet. Da trekkes beløpet på valgt dato f.eks. hver måned og du slipper å huske på og vurdere om hvor mye for hver gang. Du får skattefradrag på en slik ordning. Ved spørsmål, ta kontakt Roy Jarle Torbjørnsen for mer info: mob. 97 97 65 03 eller epost: roy-jt@online.no.
  • Enkeltgaver: Dette kan være aktuelt dersom du har fått tilgjengelige ekstra midler eller av andre årsaker ønsker å gi en enkeltstående gave til menighetens arbeid. Kanskje du har fått bonus, feriepenger, utbytte eller arv og ønsker at menigheten skal få en andel av dette?

En slik gave kan gies direkte til bankkonto: 4448 17 60116