Husgrupper

Fellesskap er viktig for oss....

...derfor har vi i menigheten mindre grupper som møtes i hjemmene.

Vi er skapt til fellesskap og som kristen er det vanskelig å vokse i troen uten å ha noen man vandrer sammen med. Så i tillegg til å komme på hovedsamlingen vår på søndagene, så oppfordrer vi alle til å bli med i et mindre fellesskap/husgruppe/bibelgruppe der man kan dele og samtale over livet, bibelen og hjelpe hverandre til å vokse i troen. Hver enkelt gruppe bestemmer plass og tidspunkt selv. Det mest vanlige er å gå på rundgang, men man kan også ha et fast hjem man er hver gang. Man spiser også et enkelt måltid under samlingen.

Husgrupper

I et slikt fellesskap har man tid og ro til å be for og med hverandre og vi har det som en regel at det som sies i en gruppe holdes kun i den gruppa. Altså, du skal være trygg på å dele ting som kanskje er litt vanskelig uten å være redd for at det skal komme videre.

Det finnes flere grupper i Namsos og omegn, der du har muligheten til å bli med i. Blir gruppa for stor, deles den og det dannes nye grupper som kan vokse.

Er du ikke med i en slik gruppe, men ønsker det, ta kontakt med menighetsarbeider Gjermund Aglen mob: 957444 78 e-post: gjermund.aglen@frikirken.no