Småbarnstreff

Hver torsdag er foreldre og barn i alderen 0-5 år velkommen til kirka mellom kl 12-14.

(Besteforeldre som passer barna på dagtid er også hjertelig velkommen sammen med barna.)

Vi holder til nede i sokkelen, der vi legger til rette for koselig og trygt felleskap, både for barna som leker og foreldrene som skravler over en kopp kaffe. Kanskje synger vi en barnesang eller to sammen.

Her er et flott sted å bygge relasjoner og bli kjent med andre småbarnsfamilier. Ta med nistepakke, så ordner vi med kaffe, te og saft.

Dere er varmt velkomne😊

Vi har oppretta en lukket Facebook-gruppe som heter "Småbarnstreff Namsos Frikirke". Der kan vi lett gi info til hverandre hvis det skulle dukke opp noe, eller at man har spørsmål man ønsker å stille. Det går også an å avtale inne på gruppa hvis man ønsker å møtes utenom de faste treffene :)

Her er link til gruppa: Småbarnstreff i Namsos frikirke

Lurer du på noe? Ta gjerne kontakt.

Rita Aglen

Barne og familiearbeider